søndag den 27. september 2009

Første gang på bordet


I dag havde Soffi og jeg premiere på vores nye trimmebord... Mit sofabord med noget skridsikkert gummi, det skulle jo nok kunne gøre det.
Dårligt lys og derfor dårligt billede, men hun står da pænt og finder sig i at blive børstet. Vi tager lidt af gangen, så bliver hun nok snart super dygtig...
Denne weekend har Elton og Soffi også været i familiepleje hos Hanne og Luka. Jeg skulle til stor familiefest, så de to blev afleveret hos Hanne og familie. Elton har det som en fisk i vandet, men det var jo første gang Soffi skulle "uden for hjemmet", så jeg var da spændt.
Det gik som en leg, Soffi indtog Hanne og Peters seng som noget af det mest naturlige i verden. Dejligt med sådan en tryg og nervefast hund, det er jeg jo ikke vant til :-)
På "trimmebordet" er halen lidt mellem benene, men det skal vi nok få lavet om på. Vi glæder os til Års :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar